Taisyklės

Prekių pristatymas

Prekių pristatymo būdai ir kainos:

  • Pristatymas į LP Express, Omniva ir DPD PickUp savitarnos terminalus kainuoja 3.5 €. Perkant daugiau kaip už 45 €, prekes į savitarnos terminalus pristatysime nemokamai (Lietuvoje).
  • Registruotoji  pašto korespondencijos siunta visoje Lietuvoje – 4.80 €.   
  • Prekes jums tiesiai į namus ar darbą gali pristatyti kurjeris. Ši paslauga kainuoja 9 € (Lietuvoje)
  • Siuntimo į užsienį (ES šalis) kaina – 10 (kai siuntos svoris yra iki 2 kg). Jei siuntos svoris bus virš 2 kg, susisieksime su jumis dėl nedidelės priemokos, kuri priklauso nuo Lietuvos pašto įkainių.
  • Siuntų pristatymas į Omniva savitarnos terminalus Latvijoje kainuoja 7 €, o Estijoje10 €.
  • Prekes galite atsiimti nemokamai, užsukę į mūsų biurą, kurio adresas Žalioji g. 10, 44198 Kaunas. Prašome iš anksto susitarti dėl atvykimo laiko.

Prekių pristatymo terminai:

  • Gavus išankstinį apmokėjimą , prekės išsiunčiamos per 1-2 darbo dienas.
  • Lietuvos pašto tarnyba prekes pristato per  2-5 darbo dienas.
  • Į LP Express, Omniva ir DPD PickUp terminalus siuntos atkeliauja per 1-2 darbo dienas, o atsiimti reikia per 72 val nuo sms žinutės ar e.laiško, informuojančių apie siuntos pristatymą, gavimo. Pagrindinių metų švenčių laikotarpiu ar savaitgaliais siuntų pristatymo laikas gali pailgėti.
  • Kurjeris siuntas pristato sekančią darbo dieną po išsiuntimo. Prieš tai jūs būsite informuoti skambučiu ar sms žinute.
  • Jeigu per tris dienas nuo užsakymo patvirtinimo negausime apmokėjimo, jis bus panaikintas.
  • Jeigu negavote užsakymo patvirtinimo tą pačią dieną, praneškite mums.
  • Užsiregistravę sistemoje,  savo užsakymų būsenas galite matyti „mano paskyros“ skiltyje.

 

Atsiskaitymo už prekes būdai

  • Išankstinis banko pavedimas į mūsų įmonės sąskaitą SEB banke.
  • Elektroninė bankininkystė – Paysera.
  • Atsiskaitymas banko kortele, prekes atsiimant biure.

 

Prekių grąžinimas

Visas prekes, išskyrus žurnalus ir knygas, galima grąžinti per 14 dienų nuo apmokėjimo, remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais reglamentuota tvarka.

Grąžinamos prekės turi būti:

  • nepraradusios prekinės išvaizdos;
  • nesugadintos;
  • nepanaudotos;
  • nenuplėštomis etiketėmis;
  • su prekių įsigijimą patvirtinančiais dokumentais;

Prekės negali būti grąžinamos, jeigu jos buvo sugadintos netinkamai naudojant.

Pretenzijos dėl dingusios arba apgadintos siuntos turi būti reiškiamos siuntų tarnybai Lietuvos Respublikos pašto įstatymo numatyta tvarka.

Prieš grąžinant prekes, būtina gauti prekių grąžinimo patvirtinimą.

Gavus prekių grąžinimo patvirtinimą, prekes galima:

  • siųsti registruota pašto korespondencijos siunta šuo adresu: UAB „Siūlo galas“, Aronijų g. 13, LT-56235 Žiežmariai;
  • iš anksto susitarus, pristatyti prekes patiems į mūsų biurą adresu Žalioji g. 10, 44198 Kaunas;

Su prekių grąžinimu susijusias išlaidas sumoka pirkėjas.

Pinigus už grąžintas prekes, jeigu jos atitinka ankščiau išvardintus reikalavimus, pervesime į nurodytą banko sąskaitą per tris darbo dienas nuo prekių gavimo.

 

Privatumo politika

Mes gerbiame jūsų privatumą. Visi duomenys, kuriuos pateiksite apie save, registruodamiesi mūsų internetinėje svetainėje, bus naudojami remiantis Europos sąjungos bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (BDAR), Lietuvos Respublikos asmens duomenų apsaugos įstatymu, taip pat kituose teisės aktuose nustatytais asmens duomenų tvarkymo reikalavimais. Plačiau apie tai, kaip mes saugome jūsų duomenis čia.

 

Jeigu iškils klausimų, nedvejokite ir kreipkitės. Pasistengsime į juos kuo skubiau atsakyti.